Rýžové nudle s řepou a mletým masem

Je mi ažb trapné to sem dávat jako oficiální recept, protože je to jedno z těch jídel, na které by přišel každý velice snadno i sám. Někomu ale třeba pomůžu v rozhodování „co dnes na večeři“, tak proč ne:)

V poslední době jsem nejedla moc sacharidů, ani ne z nějakého speciálního důvodu, spíš jsem na ně asi neměla chuť. Anebo jsem neměla chuť je připravovat, to je taky možné:)) K večeři po tréninku jsem si ale již opravdu nějaké dát chtěla, když jsem pak v obchodě narazila na rýžové nudle, bylo rozhodnuto.

Jako přílohu jse zvolila červenou řepu (protože je mega zdravá), mleté maso (protože ho mám moc ráda), cherry rajčata a rukolu (protože to je nesmrtelná kombinace). To celé je dochuceno česnekem, nahrubo namletou mořskou solí a olivovým olejem. Mňamka!

FullSizeRender

Ingredience:

  • rýžové nudle
  • mleté hovezí/nebo mix maso
  • česnek
  • červená řepa
  • cherry rajčata
  • rukola
  • olivový olej
  • mořská sůl + koření dle chuti

Postup:

  1. Řepu oloupejte a vařte v hrnci aby změkla. Sceďte a nakrájejte jí na kostičky.
  2. Na pánev vhoďte olej (ideálně kokosový jestli na vaření používáte tenhle) a osmahněte 2 stroužky česneku nakrájené na plátky.
  3. Přidejte maso, osolte a okořeňte.
  4. Aź je maso skoro úplně hnědé, přidejte řepu a cherry rajčata a opékejte ještě cca 5-7min.
  5. Uvařte nudle dle návodu.
  6. Vše smíchejte, zalejte olivovým olejem, osolte a posypte rukolou.
Zanechat Odpověď

